Eindelijk een update - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Marja - WaarBenJij.nu Eindelijk een update - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Marja - WaarBenJij.nu

Eindelijk een update

Door: Marja Faitas

Blijf op de hoogte en volg Marja

25 December 2010 | Nederland, Helmond

Hier ben ik dan EINDELIJK!! Ik zal het heel kort houden.

Donderdag 2 dec....
Was de dag dat mam mij heel vroeg in de ochtend naar E'hoven bracht, waar ik de trein naar Utrecht nam. Daar had ik afgesproken met 5 team maatjes om met het busje naar Austria te gaan. Het was pas en meet werk om alle tassen en ski-spullen erin te krijgen, maar goed we konden op weg. Er kwam een lange rit met vele opstoppingen en het moment dat wij de grens over zouden gaan naar Austria. Om toch nog iets te eten en een kaart te kopen, zijn we bij een benzinepomp gestopt. En toen.... werden we verzocht onze id's aan de Polizai te geven... O my God wat gebeurd er nou, dacht ik. Ik moest mijn jas uit doen, broek zakken omkeren en fouilleren... het was zo koud, mijn tanden bibberden er bijna uit!!!!
Gelukkig hebben we onze paspoorten terug gekregen en vertrok de polizai zonder enig tsuuuus of Auf wieder sehen. Na een paar omwegen en verkeerde afslagen zijn we aangekomen op bestemming en hebben we met het complete team een gezellig afzakkertje gedaan.

Natuurlijk ben ik een aantal keren gaan skieen, waar ik veel momenten heb gekend dat ik in plaats van op mijn skies, op mijn achterwerk de berg ben afgegleden.

Mein vrienden, ik laat het er vandaag met dit verhaal bij.

tsuuuuus

xxxx

  • 25 December 2010 - 17:52

    Pim:

    Feta-tje! Wat een verhaal met de Oostenrijkse politie. Hoe kunnen ze nu ze raar tegen jullie doen over jullie paspoorten. Rare Oostenrijkers ;-)

    Vrolijk kerstmis iig :)

    Kus P.

  • 26 December 2010 - 08:39

    Mam:

    Eindelijk een bericht......houd je het heel kort :)
    Kijk uit naar je volgende verslag want je bent er al 24 dagen dus er is vast wel meer te vertellen! Stuur je me nog wat namen door van onderkomens, dan kan ik gaan boeken. Tot gauw xxxxx

  • 26 December 2010 - 09:31

    Maud:

    Jodeli!
    lieve Marja, fijn om iets van je te horen, tsja, grenspolitie, daar heb ik zelf ook niet zulke goede ervaringen mee. Dus ik kan me er alles bij voorstellen! Ben benieuwd naar je volgende verhaal, want je moeder heeft gelijk; je bent er al zo lang, je hebt vast meer te vertellen!
    dikke kus en nog een vrolijk kerstfeest!

  • 26 December 2010 - 12:43

    Mariel:

    Marja!
    O ow, de douane/politie kan ons cluppie idd niet met rust laten :P Gelukkig niks gebeurd verder dan wat gebibber.
    Wel een beetje jammer dat er nog geen foto´s en uitgebreide verhalen te lezen/te zien zijn! Goede valpartijen doen het altijd goed ;)

    Fijne kerst nog!

    Liefs, mariel

  • 28 December 2010 - 10:25

    Nicole:

    Hii Marja,

    Ojee ik durf zo zelf niet meer te gaan reizen met deze aanhoudende grens controles ;)
    Met je ski talent komt het vast goed en ook ik ben benieuwd naar de rest van je verhalen!

    Veel plezier met oud en nieuw!
    xx Nicole

  • 31 December 2010 - 10:54

    Miriam:

    Hey Marja,

    nou, dat was een gedenkwaardige reis!
    gaat alles goed daar? Het was bij ons afgelopen week ook een waar wintersportgebied, maar nu is (gelukkig) de dooi ingetreden.
    Marja, ik wens je een hele fijne jaarwisseling en een goed begin van 2011 en nog veel succes daar!

    Liefs,

    Erwin en Miriam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Helmond

Boven op de bergen

Recente Reisverslagen:

02 Januari 2011

prosit Neujahr!

25 December 2010

Eindelijk een update

01 December 2010

Tschüsssssss
Marja

Actief sinds 13 Juli 2008
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 19428

Voorgaande reizen:

15 November 2014 - 15 Maart 2015

Midden/Zuid Amerika

01 December 2013 - 01 Maart 2014

MIdden Amerika

04 December 2011 - 29 Februari 2012

Zuid-Amerika

08 April 2011 - 31 Oktober 2011

Vamos a la Samos

01 December 2010 - 01 Mei 2011

Boven op de bergen

24 Augustus 2008 - 02 Februari 2009

Thailand

Landen bezocht: