Tschüsssssss - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Marja - WaarBenJij.nu Tschüsssssss - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Marja - WaarBenJij.nu

Tschüsssssss

Door: Marja Faitas

Blijf op de hoogte en volg Marja

01 December 2010 | Nederland, Helmond

Ein Guten Abend alle!

Ja hoor Marja vertrekt morgen naar Saalbach Oostenrijk en komt ergens in april wieder zuruck. Wat is nou een leukere baan waarin in je kunt reizen, werkervaring in het buitenland opdoen en geld verdienen..... 3 in 1 ;) Ik zou i.i.g op dit moment niets leukers kunnen bedenken.

Morgen heel vroeg in de ochtend trein ik vanuit Eindhoven naar Utrecht en vanuit daar bussen ik en 5 collega's naar Saalbach. Hopelijk zit het verkeer en weer ons niet te veel tegen.
Het weer in Nederland heeft me b.t.w. wel geholpen om alvast te wennen aan de kou en de witte wereld. In Saalbach zal het alleen qua graden Celsius iets verder in de min dalen en qua sneeuw iets verder in de hoogte stijgen.

Collega’s die er al zijn hebben ten zeerste geadviseerd om kleren mee te nemen die je heel warm houden. Dus mijn koffer zit boordevol met (fleece)truien, thermo-leggings en ski-kledij ;) Zoals je, je misschien kunt voorstellen was er veel kracht nodig om die koffer dicht te ritsen!!!!

Ik zal gedurende mijn verblijf in Saalbach zo af en toe een verhaal posten om mijn belevenissen te delen.

Viele Grüße xx



p.s Natuurlijk zijn jullie altijd welkom :D

  • 01 December 2010 - 17:17

    Elke:

    Hey Marja,

    Heel veel plezier!!!!!!


  • 01 December 2010 - 19:31

    Twan:

    Heey Marja,

    heel veel plezier in Oostenrijk. Geniet van de sneeuw en ik zal zo nu en dan een zonnetje vanuit de Caribbean sturen!

    x

  • 01 December 2010 - 23:14

    Bart:

    Super veel spass Marja! Genies ervon en komm wieder heel zuruck! Ben benieuwd naar je verhalen:)! X

  • 02 December 2010 - 05:01

    Mam:

    Lieve schat,
    ik heb je net op de trein gezet.
    Ik zal je missen
    Een goede en veilige reis naar Austria.
    Heel veel plezier en ik kom je natuurlijk gauw opzoeken. Geniet ervan.
    Dikke knuf van mij xxxxxxxxxxxxxxx

  • 02 December 2010 - 14:23

    Anouk:

    Hey Marja!
    Veel plezier in Oostenrijk! Succes met het trotseren van de kou! Ik vind het hier al erg zat! ;)

    X

  • 02 December 2010 - 15:00

    Mariel:

    Ik hoop dat je een goede reis hebt (gehad) en dat je daar lekker kunt skien, werken, reizen, chillen en genieten! :)
    Laat ook even je adres weten!

    Liefs, mariel

  • 03 December 2010 - 15:35

    Miriam Welberg:

    Ha die Marja,

    Ik wunsch dir ein gute reise und ein sehr angenehme zeit in Österreich.

    Viel gruße aus das kalte Hengelo!

    Miriam

  • 06 December 2010 - 12:48

    Pim:

    Feta!
    Hoe is het daar? Hoe zijn de eerste dagen je bevallen? Lukt het een beetje om de weg te vinden daar?!

    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Helmond

Boven op de bergen

Recente Reisverslagen:

02 Januari 2011

prosit Neujahr!

25 December 2010

Eindelijk een update

01 December 2010

Tschüsssssss
Marja

Actief sinds 13 Juli 2008
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 19471

Voorgaande reizen:

15 November 2014 - 15 Maart 2015

Midden/Zuid Amerika

01 December 2013 - 01 Maart 2014

MIdden Amerika

04 December 2011 - 29 Februari 2012

Zuid-Amerika

08 April 2011 - 31 Oktober 2011

Vamos a la Samos

01 December 2010 - 01 Mei 2011

Boven op de bergen

24 Augustus 2008 - 02 Februari 2009

Thailand

Landen bezocht: