prosit Neujahr! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Marja - WaarBenJij.nu prosit Neujahr! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Marja - WaarBenJij.nu

prosit Neujahr!

Door: Marja Faitas

Blijf op de hoogte en volg Marja

02 Januari 2011 | Nederland, Helmond

Even weer een kort berichtje:
Ik wens iedereen een fantastisch, spectaculair, gezond, liefdevol en gelukkig nieuwjaar toe.
Hoop dat jullie een leuke afsluiting van 2010 en start van 2011 hebben gehad! Hier in Saalbach was het een ein glückliches Jahresende in ieder gaval. Er was een mooie skishow, schön Feuerwerk en de prosecco heeft hier voldoende gevloeit, er is voor komende dagen een buffer aangemaakt ;)

Het zonnetje schijnt de afgelopen dagen heerlijk, waardoor de gondel pakken en boven op de berg een heerlijk theetje te drinken al heel plezierig kan zijn!

Vorige week ben ik gaan rodellen, helemaal hilarisch en goed voor blauwe plekken.

Dit is het weer voor nu.

tsuuuss
xxxxxxx

• 03 Januari 2011 - 10:21

Mariel:

Jij ook nog een gelukkig nieuwjaar en bedankt voor je sms!
    Heb je zelf in de skishow geskied? :P Wanneer krijgen we de juicy details te horen?! ;)

Veel plezier daar, ik ga nog even genieten van mijn vakantie! :)

Liefs, mariel

• 04 Januari 2011 - 14:11

Boukje:

Heeeeeeeeeeeee Marja,
    Ik ben weer terug in het koude kikkerlandje, moet echt weer wennen aan de kou. In de Caribbean was het aangenaam warm :P
    Bedankt voor je smsje en jij natuurlijk ook nog een Gelukkig Nieuwjaar :)
    Ik heb je verhalen gelezen en de foto's bekeken. Volgens mij heb je het wel naar je zin. Heel veel plezier en succes mit arbeiten. Ik wacht vol smart op de volgende verhalen...

Xxxxxxx

• 07 Januari 2011 - 19:23

Pim:

Feta!
    Jij natuurlijk ook het allerbeste. Heb geen idee of je ook mijn smsjes ontvangt, maar iig kan ik vanuit de foto's afleiden dat je het reuze naar je zin hebt!
    Doe rustig aan en ik hoop binnenkort toch nog wel wat smeuige verhalen van je te horen!
    XXXXXXXXXXXXXXXXX

• 04 Februari 2011 - 21:01

Miriam:

Hey Marja,

bedankt voor je kaartje, leuk!
    jammer dat het qua drukte tegenvalt, maar ach, dat wordt misschien deze maand wel beter.

Groetjes,

Erwin en Miriam