prosit Neujahr! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Marja - WaarBenJij.nu prosit Neujahr! - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Marja - WaarBenJij.nu

prosit Neujahr!

Door: Marja Faitas

Blijf op de hoogte en volg Marja

02 Januari 2011 | Nederland, Helmond

Even weer een kort berichtje:
Ik wens iedereen een fantastisch, spectaculair, gezond, liefdevol en gelukkig nieuwjaar toe.
Hoop dat jullie een leuke afsluiting van 2010 en start van 2011 hebben gehad! Hier in Saalbach was het een ein glückliches Jahresende in ieder gaval. Er was een mooie skishow, schön Feuerwerk en de prosecco heeft hier voldoende gevloeit, er is voor komende dagen een buffer aangemaakt ;)

Het zonnetje schijnt de afgelopen dagen heerlijk, waardoor de gondel pakken en boven op de berg een heerlijk theetje te drinken al heel plezierig kan zijn!

Vorige week ben ik gaan rodellen, helemaal hilarisch en goed voor blauwe plekken.

Dit is het weer voor nu.

tsuuuss
xxxxxxx





  • 03 Januari 2011 - 10:21

    Mariel:

    Jij ook nog een gelukkig nieuwjaar en bedankt voor je sms!
    Heb je zelf in de skishow geskied? :P Wanneer krijgen we de juicy details te horen?! ;)

    Veel plezier daar, ik ga nog even genieten van mijn vakantie! :)

    Liefs, mariel

  • 04 Januari 2011 - 14:11

    Boukje:

    Heeeeeeeeeeeee Marja,
    Ik ben weer terug in het koude kikkerlandje, moet echt weer wennen aan de kou. In de Caribbean was het aangenaam warm :P
    Bedankt voor je smsje en jij natuurlijk ook nog een Gelukkig Nieuwjaar :)
    Ik heb je verhalen gelezen en de foto's bekeken. Volgens mij heb je het wel naar je zin. Heel veel plezier en succes mit arbeiten. Ik wacht vol smart op de volgende verhalen...

    Xxxxxxx

  • 07 Januari 2011 - 19:23

    Pim:

    Feta!
    Jij natuurlijk ook het allerbeste. Heb geen idee of je ook mijn smsjes ontvangt, maar iig kan ik vanuit de foto's afleiden dat je het reuze naar je zin hebt!
    Doe rustig aan en ik hoop binnenkort toch nog wel wat smeuige verhalen van je te horen!
    XXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 04 Februari 2011 - 21:01

    Miriam:

    Hey Marja,

    bedankt voor je kaartje, leuk!
    jammer dat het qua drukte tegenvalt, maar ach, dat wordt misschien deze maand wel beter.

    Groetjes,

    Erwin en Miriam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Helmond

Boven op de bergen

Recente Reisverslagen:

02 Januari 2011

prosit Neujahr!

25 December 2010

Eindelijk een update

01 December 2010

Tschüsssssss
Marja

Actief sinds 13 Juli 2008
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 19469

Voorgaande reizen:

15 November 2014 - 15 Maart 2015

Midden/Zuid Amerika

01 December 2013 - 01 Maart 2014

MIdden Amerika

04 December 2011 - 29 Februari 2012

Zuid-Amerika

08 April 2011 - 31 Oktober 2011

Vamos a la Samos

01 December 2010 - 01 Mei 2011

Boven op de bergen

24 Augustus 2008 - 02 Februari 2009

Thailand

Landen bezocht: