Analyse - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Marja - WaarBenJij.nu Analyse - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Marja - WaarBenJij.nu

Analyse

Door: M. Faitas

Blijf op de hoogte en volg Marja

26 Oktober 2008 | Thailand, Phuket

Hoi Allemaal weer.
Even ter informatie ik heb een facebook aangemaakt, dan kan ik er wat meer foto’s kwijt. Dus als je lid, ben je er helemaal vrij in mij toe te voegen als Friend en mijn o zo’n geweldige pictures te bekijken. Ik weet niet hoe het allemaal precies werkt, dat moet ik nog even uit gaan zoeken.

Mijn stage gaat prima, ik heb voor F&B gekozen en dan weet je het wel, veel lopen en werken, met het grote voordeel dat er spadaders ontstaan. Je wilt niet weten hoeveel verschillende pakjes ik al aan heb gehad. Stewarding outfit, Gala outfit, Buffet restaurant outfit, Banqueting outfit, iets van een gewoon feestje outfit en een hele comfortabele strand outfit en nog een aantal te gaan.
Wat me trouwens is opgevallen bij mijn mannelijke Thaise collega’s is dat ze bijna heel veel een lange nagel aan hun Pink hebben. Geloof me, vaak langer of gelijk aan het vrouwelijk geslacht. Dus heb ik het eens geanalyseerd…. hier in Thailand hebben ze niet dezelfde etiquette als in Nederland en ik geloof dat ze die lange nagel gebruiken om hun neus en oor inwendig schoon te maken (Jakkes). Ik weet natuurlijk niet of mijn analyse klopt, laat ik er maar niet meer over denken.
O ja ben achter nog meer gekomen. Vaak noemen ze me hier malia, omdat ze de R niet goed kunnen uitspreken. Maar ik ben er achter gekomen dat wanneer je het op een bepaalde intonatie zegt dat het een geheel andere betekenis krijgt. Ma is, kom en Lia is lik nou goed daar hoeft geen uitleg bij toch.
Heb deze afgelopen twee weken nog meer geanalyseerd. Ik denk dat de meeste van jullie weten dat je heel veel neppe merken hier kunt kopen. Nou ja er rijden hier auto’s rond waarvan de naam izuso is. dat lijkt toch verdacht veel op Suzuki of ligt dat aan mij. Nou goed toen ik die opmerking maakte bij een Thai, was hij zwaar beledigd, het is namelijk een bekend Thais merk ‘Nationale trots’.

Ben een nachtje naar Patong geweest, werd wel eens tijd om na twee maanden ‘Patong by night’ te zien. Ja wat moet ik er van zeggen…… Het is werkelijk een groot circus met heel veel vrouwen die lange benen hebben en dikke opblaas boobies (lady-boys), soms om jaloers op te worden. Helaas heb ik nog geen foto’s met ze, daar vragen ze namelijk geld voor en weet niet of ik daar mijn schamele studiefinanciering aan uit wil geven. In ieder geval kunnen echte feest animals goed party hardie-en daarzo in Patong. Ik ben er misschien te braaf voor om daar elke dag/week naar toe te gaan.

Heb me twee weken geleden een dag in de modellen wereld bevonden, daar ben ik helemaal voor gemaakt namelijk (uhm uhm, juiste lengte en maat). Heb die dag een aantal dingen en plekken gezien van Phuket was echt wel tof.
Als bedankje kregen ik en Chantal een free trip naar Phi Phi Island, waar we gisteren gebruik van heb gemaakt. Helaas geen super weer, maar toch fantastic.
Tot mijn Verbazing (jah echt), belde Laguna tours woensdag de hotel manager om ons te vragen om nog een promotiefilmpje te maken. Dus, of hij was blij met het vorige resultaat of wij waren de enige optie?! Maar dat boeit me niet, word weer een leuk uitje! Maakt me niets uit wat ze met de foto’s doen, al worden ze in een kelder opgehangen.

Volgende keer laat ik wel weten hoe het is geweest.

O even by the way, ze zijn hier al helemaal in de kerstsfeer, de kerstboom staat hier al in de zon.


Bedankt iedereen voor het achter laten van een berichtje.
Tot over twee weken, de groeten!

  • 26 Oktober 2008 - 09:53

    Pim:

    Lieverd!
    Wat een leuke foto onderaan je tekst (geweldige schoenen :D). Over die lange pinknagel heeft volgens mij met hard werken te maken. Echt arbeiders hebben natuurlijk korte nagels, maar hoe hoger je in de rang komt hoe minder 'handarbeid' je hoeft te verrichten, dus daarom laten ze hun pinknagel groeien! Ik ben ook heel blij dat je het nog steeds naar je zin hebt daar!!! En dan het modellen werk (wat onzettend leuk en goed voor je zelfvertrouwen). Straks word je nog de TV-ster van Thailand :D YOEPIE!!!!!!!

    Ik heb het deze week nog even heel druk met mn OP enzo. dus schrijf ik je na deze week even een mailtje met alle updates van hier.
    Dikke kus (L)

  • 26 Oktober 2008 - 21:49

    Maud:

    marja met make-up en hoge hakken?! WIE BEN JIJ?!!!! zo ken ik je helemaal niet meer!!!!
    zo te horen heb je nog steeds een fantastische tijd! ik ben trots op je!
    (K)

  • 27 Oktober 2008 - 15:27

    Karien:

    haha briljante foto met die hakken. Heb je al hard geoefend?? Ik denk het niet want die liggende foto zegt vast al genoeg ;)
    liefs karien

  • 27 Oktober 2008 - 18:52

    Mariel:

    die hakken zijn echt heel cool! Kun je er al wel op lopen? Moet wel als je model gaat worden daar ;P

    Veel plezier nog!

    Liefs, mariel

  • 22 November 2008 - 23:39

    Broer:

    Hey zus,

    Hier is er dan eindelijk een reactie van mijn kant uit.
    Hoe is het met je?
    Hier gaat het zijn gangetje.....
    Hoop dat je het daar goed naar je zin hebt.
    Wordt tijd dat je weer terug komt, het heeft lang zat geduurd vind ik.

    Ik ga pitten, morgen een wedstrijd.

    Dikke kus,

    Je oudere en verstandige broer. :D;P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Phuket

Thailand

Recente Reisverslagen:

28 Januari 2009

Vertrokken uit Phuket

04 December 2008

Beep beep brommmmmm,.

15 November 2008

Karma, Karma, Karma, Chameleon

26 Oktober 2008

Analyse

13 Oktober 2008

Luisteren, nadenken en veranderingen
Marja

Actief sinds 13 Juli 2008
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 19445

Voorgaande reizen:

15 November 2014 - 15 Maart 2015

Midden/Zuid Amerika

01 December 2013 - 01 Maart 2014

MIdden Amerika

04 December 2011 - 29 Februari 2012

Zuid-Amerika

08 April 2011 - 31 Oktober 2011

Vamos a la Samos

01 December 2010 - 01 Mei 2011

Boven op de bergen

24 Augustus 2008 - 02 Februari 2009

Thailand

Landen bezocht: