Aangekomen in Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marja - WaarBenJij.nu Aangekomen in Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marja - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Thailand

Door: M. Faitas

Blijf op de hoogte en volg Marja

25 Augustus 2008 | Thailand, Bangkok

Hier is ie dan, mijn eerste bericht. Wel kort maar dan weten jullie te minste dat ik mijn reis heb overleefd.

Gisteren avond ben ik vertrokken vanuit Düsseldorf en kwam vanmiddag aan in Bangkok. De vlucht ging helaas niet zoals gepland. Ik zou om 20u vertrekken, maar uiteindelijk vertrokken we om 23u. Een van de motoren werkte niet dus die moesten even gefixt worden. Maar goed, zoals ik al schreef ben ik uiteindelijk in de middag in Bangkok aangekomen. Hier blijf ik drie dagen om een aantal dingen te bezichtigen, voor zover het me gaat lukken. Heb vandaag al een actieve dag achter de rug. Na mijn aankomst in het hotel heb ik mijn tas op mijn kamer gezet (of ja, hij werd door iemand anders op mijn kamer gezet ;) ) en ben ik gelijk vertrokken naar een gigantisch winkelcentrum MKB, waar ik dacht even een paar dingen te gaan winkelen. Maar zoals Bart al tegen me had gezegd, zodra je daar binnen in dat centrum staat weet je gewoon niet meer wat je wilde gaan kopen en wat je nodig had. Er is zoveel te krijgen en er zijn zoveel mensen, of terwijl je ziet door de bomen het bos niet meer!! Was leuk om dat mee gemaakt te hebben, maar ik zal er morgen niet weer naar toe gaan. Nadat ik een aantal uren in MKB rond heb lopen kijken, had ik honger gekregen, dus wilde ik naar het hotel om daar in de buurt wat te gaan eten. Dus ik stap in een Skytrain, die volgens mij de juiste richting uit ging hahaha, niet dus… Ik kwam helemaal ergens anders terecht dan bedoeld en helaas ben ik niet super in het lezen van een plattegrond. Dus ik dacht spreek die twee lekkere Thaise gozers aan (uhm uhm) die vertelde mij dat ik compleet de verkeerde richting had gekozen J. Toevallig moesten hun dezelfde richting uit en ben ik dus met ze mee gereisd, enzo ben ik weer heel teruggekomen naar het hotel. Ik was morgen van plan om mee te doen aan een tour, maar de bureautjes waar je moet boeken waren al dicht dussss, ga ik morgen wat anders doen en boek ik een tour voor overmorgen. Ik laat jullie nog wel weten wat ik mijn 2de dag in Bangkok heb gedaan.

Liefs Marja

  • 25 Augustus 2008 - 17:16

    Maud:

    aiaiai!!! ik heb de eer van het eerste berichtje!!! hoera!!!
    ben blij dat je goed aan bent gekomen, je weet het maar nooit met die vliegtuig motoren van tegenwoordig!!! heel veel plezier met rondkijken en succes met jezelf oppeppen voor je eerste werkdag! ik denk aan je!
    (K)

  • 25 Augustus 2008 - 17:34

    Mam:

    Hey lieverd, blij te horen dat je goed in Bangkok bent aangekomen. Heel veel kijkplezier daar, geniet ervan. Lovu XXX

  • 25 Augustus 2008 - 17:43

    Erwin:

    Hey Marja,

    Heb net je berichtje gelezen. Veel plezier in Bangkok.
    Groetjes van oompje

  • 25 Augustus 2008 - 20:32

    Elke:

    Hey Marga ;)

    Je bent er!!!
    Whoehoe leuk he daarzo in Bangkok!
    Heel veel plezier en succes met je stage !
    XXX

  • 25 Augustus 2008 - 21:15

    Pim:

    Lieverd je bent er gelukkig!
    Ik weet niet meer of je uberhaupt mijn smsje hebt ontvangen :P
    Je verblijft volgens mij in een prachtig hotel deze eerste 3 'bijkom' dagen.

    Heel veel kijkplezier deze 3 dagen en ik hou van je!
    xje

  • 25 Augustus 2008 - 21:55

    Guido:

    Hey Marja,

    Fijn om te horen dat je reis goed is verlopen. Het is een hele belevenis lees is:).
    Ik hoor hopelijk deze week iets over school.
    Amuseer je de komende dagen en heel veel succes met je stage.

    Greetz X

  • 26 Augustus 2008 - 19:38

    Bart:

    Ik dacht nog wel dat ik je vanaf de gate wel alleen kon laten;) Gaat het alsnog mis haha! Maar ben blij dat je het naar je zin hebt en dat je geen tweede dag in MBK doorbrengt. (Wel nog iets gekocht daar? Of kon je van de overdaad ook niets meer kopen?) Geniet ervan en een goede vlucht naar Phuket! xxx

  • 27 Augustus 2008 - 15:47

    Thom:

    Mooi dat het goed gaat daar, veel plezier! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Thailand

Recente Reisverslagen:

28 Januari 2009

Vertrokken uit Phuket

04 December 2008

Beep beep brommmmmm,.

15 November 2008

Karma, Karma, Karma, Chameleon

26 Oktober 2008

Analyse

13 Oktober 2008

Luisteren, nadenken en veranderingen
Marja

Actief sinds 13 Juli 2008
Verslag gelezen: 53
Totaal aantal bezoekers 19448

Voorgaande reizen:

15 November 2014 - 15 Maart 2015

Midden/Zuid Amerika

01 December 2013 - 01 Maart 2014

MIdden Amerika

04 December 2011 - 29 Februari 2012

Zuid-Amerika

08 April 2011 - 31 Oktober 2011

Vamos a la Samos

01 December 2010 - 01 Mei 2011

Boven op de bergen

24 Augustus 2008 - 02 Februari 2009

Thailand

Landen bezocht: